Řízení servisních služeb
Video: 39:17
Řízení servisních služeb
Datum nahrání: 26. 11. 2020
Verze K2 gaiaK2 ori
Video: 39:17
Datum nahrání: 26. 11. 2020
Verze K2 gaiaK2 ori
Webová služba nazvaná K2TV/K2TV+ společnosti K2 atmitec s.r.o., která svým obsahem představuje poskytování multimediálního obsahu koncovému uživateli souvisejícího s užíváním Informačního systému K2 je poskytována „tak jak je a kde je“. K2 atmitec s.r.o. odmítá všechny záruky jakéhokoliv druhu, ať již výslovné nebo předpokládané, včetně, ale bez omezení na předpokládané záruky vhodnosti multimediálního obsahu ke konkrétnímu účelu. K2 atmitec s.r.o. nezaručuje, že webová služba vyhoví požadavkům jejího uživatele a že bude provozována nepřetržitě a bezchybně.
Uživatel webové služby K2TV/K2TV+ nesmí zejména:
Poskytnutí multimediálního obsahu webové služby K2TV/K2TV+ neposkytuje jejímu uživateli žádnou licenci k užívání jejího obsahu jinak, než přehráním multimediálního obsahu v příslušném podporovaném prohlížeči (např. Chrome, Edge) na koncové stanici uživatele této služby. Dále není koncový uživatel jakýmkoliv způsobem oprávněn využívat patenty, ochranné známky, ani jiné užití duševního vlastnictví, které se může vyskytovat jako součást zobrazovaného multimediálního obsahu webové služby K2TV / K2TV+.
Přístupem k webové službě K2TV/K2TV+ tj. jakýmkoli jejím užitím vyslovuje její uživatel souhlas s těmito podmínkami.
Někde nastala chyba. Zkuste to prosím později.
Marcel 20.03.2025
Dobrý den,
mám 3 dotazy:
1) Potřebuji změnit v definici úkonů datum zahájení. Jak mám postupovat? Myslel jsem, že opět vytvořím ze změněné definice úkony a tím dojde k vygenerování nových úkonů. Píše mi to 0 vytvořených.
2) Jak smažu již vygenerované servisní úkony? Všechny nebo jen některé?
3) Kalendář mám prázdný i když mám servisní úkony již vytvořeny?
Díky
K2 TV 27.03.2025
Dobrý den,
1) Existuje již vytvořený servisní úkon? Pokud ano, tak se limitní datum pro následující úkon přebírá z toho nestornovaného dokladu. 0 vytvořených záznamů nastává v momentě, kdy datum zahájení v definici je menší než datum posledního nepotvrzeného úkonu a současně datum do kdy se mají doklady tvořit je menší než datum zahájení/ukončení posledního úkonu + interval v definici.
a. Doporučení: pokud potřebujete změnit datum prvního úkonu, tak to proveďte v knize Servisních úkonů nebo daný doklad stornujte, následně změňte datum v definici a znovu vytvořte první úkon.
b. Pokud je takových definic více, můžete použít knihu definic opakované údržby TMaintenanceFrequencyDefinitionDM – zařadit do oblíbených a hromadnou akcí změnit potřebné údaje.
c. Obecně doporučuji vytvářet vždy pouze jeden doklad k aktuální údržbě stroje, to uděláte pomocí křížku na formuláři pro generování serv. úkonů "Vytvoř pouze první servisní úkon". Spolu s tím, je v definici nutné mít zatrženo "Generuj další úkon". Následně K2 při potvrzení servisního úkonu vygeneruje podle definice následující servisní zásah a vy tak nemusíte generovat hromady dokladů dopředu. Omezení může být v definic na počet maximálně vytvářených dokladů.
2) Doklady v K2 obecně smazat nelze, ale lze je stornovat (F8) případně po označení v knize Plánované servisní úkony v hromadné akci Storno.
3) Příklad nastavení demo Šablony pro kalendář údržby:
* Druh poskytovatele - „Kalendář založený na datech z dokladů K2“
* Datový modul - „Plánované servisní úkony“
* Sloupec s datumem počátku události - „OperationStartDate“
* Událost má koncové datum – zatrhnuto
* Sloupec s datumem konce události – „OperationEndDate“
* Sloupec s popisem události - [ServicedDeviceRID;Abbr];[Description]